Autor Wątek: Typer Regulamin  (Przeczytany 6902 razy)

A :)

  • Moderator
  • Trener/-ka
  • *
  • Wiadomości: 4596
  • Semper fidelis
Typer Regulamin
« dnia: Październik 13, 2013, 22:04:52 pm »
Poniżej Regulamin Typera

I. Zabawa zwana Typer jest dobrowolna dla użytkowników forum Resovii.

II. Typowanie składa się z 3-ch grup:

1. Typowanie wyników meczów

2. Typowanie różnicy punktowej w meczu Asseco Resovii

3. Typowanie MVP meczu Asseco Resovii.

III. Mecze do typowania podawane będą każdorazowo w nowym wątku dotyczącym rundy Typera. W tym wątku tylko typujemy. Wszelkie dyskusje na temat i obok prowadzimy w oddzielnym, dedykowanym do tego wątku.

IV. Punktowanie typów:

1. Typowanie wyników meczów:

6 pkt za trafiony dokładny wynik meczu
3 pkt za trafionego zwycięzcę meczu
1 pkt za typowanie meczu
1 pkt za wskazania iż w meczu będzie tie-breake dodatkowy pkt bonusowy /niezależnie od wskazanie zwycięscy/

2. Typowanie różnicy punktowej:

różnica +/- 2 pkt = +10pkt
różnica +/- 5 pkt = + 5pkt
podanie zespołu z większą zdobyczą = =2pkt (w przypadku nie załapania się na widełki)
za wytypowanie dokładnego wyniku dodatkowo + 5 pkt.

3. Typowanie MVP:

10 pkt za wytypowanie zawodnika, który został uznany MVP przez komisarza meczu.

V. Podawanie typów w odpowiednim wątku forum:

1. Typy wyników meczów:

Podajemy wyniki meczów w kolejności podanej w poście rozpoczynającym rundę, np.:

3:1, 2:3, 3:0, 0:3, 3:2, 1:3

Wynik musi być "siatkarski", każdy inny traktowany będzie jako brak typu.

2. Typowanie różnicy punktowej:

Podajemy różnicę punktową oznaczoną znakiem + lub - . + oznacza większą zdobycz gospodarza, - większą zdobycz gości w meczu Resovii

Przykłady

(Resovia-BBTS) +9 oznacza, że Resovia zdobyła 9 pkt więcej

(Transfer B - AZS Cz-wa) -21 oznacza, że AZS zdobył 21 pkt więcej.

Jeśli Resovia grać będzie na wyjeździe i zdobędzie więcej pkt to typowanie będzie z minusem.

3. Typowanie MVP:

Podajemy Nazwisko zawodnika (niekoniecznie z Resovii).

Podsumowując typ powinien wyglądać tak:

1. 3:1, 2:3, 3:0, 0:3, 3:2, 1:3
2. -21
3. Achrem

VI. Głosujemy do dnia pierwszego meczu w rundzie do godziny 12.00. O tej godzinie typy będą kopiowane do archiwum.

VII. Wyniki rundy typera podawane będą po zakończeniu ostatniego meczu w rundzie w wątku dotyczącym tej rundy.

W wątku rundy podawane będą również statystyki dotyczące typowań w tej rundzie.

Klasyfikacja typera będzie podawana w oddzielnym wątku.
« Ostatnia zmiana: Październik 20, 2013, 23:36:43 pm wysłana przez A :) »

KChudz

  • Super Moderator
  • Trener/-ka
  • *
  • Wiadomości: 3329
  • C4_R8_M6
Odp: Typer Regulamin
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 26, 2014, 21:45:14 pm »
Regulamin Typera w sezonie 2014/15

I. Zabawa zwana Typer jest dobrowolna dla użytkowników forum Resovii.

II. Typowanie składa się z 4-ch grup:

1. [ W ] Typowanie wyników meczów

2. [ R ] Typowanie różnicy punktowej w meczu Asseco Resovii

3. [ S ] Typowanie elementu statystyki, tj. ilości asów, bloków lub procentu pozytywnego przyjęcia, procentu ataku Resovii. O tym który element statystyki będzie typowany zadecyduje zwycięzca poprzedniej rundy. W przypadku wielu zwycięzców i rozbieżności sugestii decyzję podejmie moderator KChudz.

4. [ P ] Typowanie zawodnika najlepiej punktującego w meczu Resovii oraz ilości punktów zdobytych przez tego zawodnika.

III. Mecze do typowania podawane będą każdorazowo w nowym wątku dotyczącym rundy Typera. W tym wątku tylko typujemy. Wszelkie dyskusje na temat i obok prowadzimy w oddzielnym, dedykowanym do tego wątku.
Typy można również wysyłać na priv moderatora KChudz, z uwzględnieniem terminu typowania.
Post z typami powinien w temacie zawierać nr rundy typera oraz informację że jest to typowanie, np. Typer Runda 2 - typowanie
Po zamknięciu typowania rundy będą one przekopiowane do wątku danej rundy.

IV. Punktowanie typów:

0. Każdy użytkownik typujący w danej rudzie otrzymuje 2 pkt za oddanie typów.

1. Typowanie wyników meczów:

7 pkt za trafiony dokładny wynik meczu
3 pkt za trafionego zwycięzcę meczu

2. Typowanie różnicy punktowej:

dokładna różnica = 15 pkt
różnica +/- 3 pkt = 10 pkt
różnica +/- 6 pkt = 5 pkt
różnica +/- 10 pkt = 2 pkt.

3. Typowanie statystyki

asy, bloki:
dokładna ilość = 5 pkt
ilość asów +/- 2 = 3 pkt
ilość asów +/- 4 = 1 pkt

procent pozytywnego przyjęcia, procent ataku
dokładny procent = 5 pkt
procent +/-5 % = 3 pkt
procent +/-10 % = 1 pkt

4. Typowanie najlepiej punktującego i jego punktów

Poprawne wskazanie zawodnika = 3 pkt
plus
dokładne trafienie ilości punktów = 7 pkt
ilość punktów +/- 3 = 3 pkt

V. Podawanie typów w odpowiednim wątku forum:
Każdą grupę rozpoczynamy tzw. prefix'em: W R S P

1. Typy wyników meczów (prefix W):

Podajemy wyniki meczów w kolejności podanej w poście rozpoczynającym rundę, np.:

W 3:1, 2:3, 3:0, 0:3, 3:2, 1:3, 3:1

Wynik musi być "siatkarski", każdy inny traktowany będzie jako brak typu.

2. Typowanie różnicy punktowej (prefix R):

Podajemy różnicę punktową oznaczoną znakiem + lub - . + oznacza większą zdobycz gospodarza, - większą zdobycz gości w meczu Resovii

Przykłady

R +9
(Resovia-BBTS) +9 oznacza, że Resovia zdobyła 9 pkt więcej

R -21
(Transfer B - AZS Cz-wa) -21 oznacza, że AZS zdobył 21 pkt więcej.

Jeśli Resovia grać będzie na wyjeździe i zdobędzie więcej pkt to typowanie będzie z minusem.

3. Typowanie statystyki (prefix S):

W tej grupie typowanie będzie dotyczyć ilości asów lub bloków albo procentu pozytywnego przyjęcia lub ataku.
Element statystyki, który będziemy typować będzie "losowo-rotacyjny". Każdorazowo w poście otwierającymbędzie on podany.

4. Typowanie najlepiej punktującego i jego punktów (prefix P):

Podajemy Nazwisko zawodnika (niekoniecznie z Resovii) oraz po spacji ilość punktów

Podsumowując typ powinien wyglądać tak:

W 3:1, 2:3, 3:0, 0:3, 3:2, 1:3
R -21
S 6
P Ivović 21

lub

W 3:1, 2:3, 3:0, 0:3, 3:2, 1:3
R -21
S 67 %
P Ivović 21

VI. Głosujemy do dnia i godziny podanej na początku postu otwierającego rundę poprzez wpisanie postu w odpowiednim wątku lub wysłanie typów na priv moderatora KChudz. Typy można poprawiać do czasu zamknięcia wątku, które nastąpi przed rozpoczęciem pierwszego meczu w rundzie.

VII. Wyniki rundy typera podawane będą po zakończeniu ostatniego meczu w rundzie w wątku dotyczącym tej rundy oraz w wątku dotyczącym wyników.
W ww wątkach podawane będą również statystyki dotyczące typowań w tej rundzie.
Klasyfikacja typera będzie podawana w oddzielnym wątku dotyczącym wyników.

VIII. Wszelkie sprawy sporne nie uwzględnione w niniejszym regulaminie wyjaśniane będą przez moderatora.
« Ostatnia zmiana: Październik 03, 2014, 13:45:06 pm wysłana przez KChudz »

KChudz

  • Super Moderator
  • Trener/-ka
  • *
  • Wiadomości: 3329
  • C4_R8_M6
Odp: Typer Regulamin
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 27, 2015, 22:34:08 pm »
Regulamin Typera  meczowego w sezonie 2015/16

I. Zabawa zwana Typer jest dobrowolna dla użytkowników forum Resovii.

II. Typowanie składa się z 7-miu meczów. Na pierwszej pozycji zawsze będzie mecz Resovii. Skład pozostałych meczów może być różny zależnie od specyfiki kolejki (+L, LM, itp.)

III. Mecze do typowania podawane będą każdorazowo w nowym wątku dotyczącym rundy Typera. W tym wątku tylko typujemy. Wszelkie dyskusje na temat i obok prowadzimy w oddzielnym, dedykowanym do tego wątku.
Typy można również wysyłać na priv moderatora KChudz, z uwzględnieniem terminu typowania.
Post z typami powinien w temacie zawierać nr rundy typera oraz informację że jest to typowanie, np. Typer Runda 2 - typowanie
Po zamknięciu typowania rundy będą one przekopiowane do wątku danej rundy.

Rundy typera meczowego otwarte będą z wyprzedzeniem 2-3 tygodnie.

IV. Punktowanie typów:
Typowanie wyników meczów:

7 pkt za trafiony dokładny wynik meczu (max. 49pkt)
3 pkt za trafionego zwycięzcę meczu
1 okt za oddanie typu meczu
2 pkt za wskazanie rozegranego tiebreaka (max. 14pkt)

V. Typy wyników meczów piszemy w odpowiednim wątku forum, dedykowanym dla danej kolejki:

Podajemy wyniki meczów w kolejności podanej w poście rozpoczynającym rundę, np.:

3:1, 2:3, 3:0, 0:3, 3:2, 1:3, 3:1

Wynik musi być "siatkarski", każdy inny traktowany będzie jako brak typu.

VI. Głosujemy i poprawiamy typy do dnia i godziny podanej na początku postu otwierającego rundę poprzez wpisanie postu w odpowiednim wątku lub wysłanie typów na priv moderatora KChudz. Wpisanie lub poprawienie typu po podanym terminie skutkować będzie ujemnymi punktami (-10)
Uwaga: termin zakończenia typowania może ulec zmianie w związku z ustalaniem terminarza rozgrywek przez organizatorów.

VII. Wyniki rundy typera podawane będą po zakończeniu ostatniego meczu w rundzie w wątku dotyczącym tej rundy oraz w wątku dotyczącym wyników.
W ww wątkach podawane będą również statystyki dotyczące typowań w tej rundzie.
Klasyfikacja typera będzie podawana w oddzielnym wątku dotyczącym wyników.

VIII. Wszelkie sprawy sporne nie uwzględnione w niniejszym regulaminie wyjaśniane będą przez moderatora.
« Ostatnia zmiana: Październik 27, 2015, 23:27:07 pm wysłana przez KChudz »

KChudz

  • Super Moderator
  • Trener/-ka
  • *
  • Wiadomości: 3329
  • C4_R8_M6
Odp: Typer Regulamin
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 27, 2015, 22:50:30 pm »
Regulamin Typera Resovii w sezonie 2015/16

I. Zabawa zwana Typer jest dobrowolna dla użytkowników forum Resovii.

II. Typowanie składa się z elementów związanych z meczem Resovii:

1. [ W ] Typowanie wyników meczu

2. [ R ] Typowanie różnicy punktowej w meczu Asseco Resovii

3. [ S ] Typowanie elementu statystyki wyrażonego procentami procentu pozytywnego przyjęcia, procentu ataku zespołu lub zawodnika

4. [ Z ] Typowanie zawodnika z meczu Resovii, np  najlepiej punktującego, najlepiej zagrywającego lub in.

5. [ P ] Typowanie elementu statystki wyrażonego punktami, np. ilości asów, bloków

6. [ I ] możliwość wymyślenia swojego mierzalnego elementu, np skład wyjściowy Resovii (1 pkt za zawodnika) lub inne. - ten typ zostanie uruchomiony od 4 kolejki (zwycięzca 1 kolejki zadecyduje co to będzie)

O tym które element statystyki będą typowane zadecyduje zwycięzca poprzedniej rundy. W przypadku wielu zwycięzców i rozbieżności sugestii decyzję podejmie moderator KChudz.

III. Typowanie odbywać się będzie każdorazowo w nowym wątku dotyczącym rundy Typera. W tym wątku tylko typujemy. Wszelkie dyskusje na temat i obok prowadzimy w oddzielnym, dedykowanym do tego wątku.
Typy można również wysyłać na priv moderatora KChudz, z uwzględnieniem terminu typowania.
Post z typami powinien w temacie zawierać nr rundy typera oraz informację że jest to typowanie, np. Typer Runda 2 - typowanie
Po zamknięciu typowania rundy będą one przekopiowane do wątku danej rundy.

IV. Punktowanie typów:

0. Oddanie typu punktowane będzie 5 pkt.

1. Wynik meczu [W]

dokładny wyniku - 10 pkt
zwycięzca - 5 pkt
tiebreak w meczu - +2 pkt

2. Różnicę w ilość punktów w meczu [ R ]

Będzie to liczone jak odejmowanie od punktów gospodarza punktów przeciwnika.

Przykład.
Mecz kończy się wynikiem 0:3 w setach. W setach było 16-25, 15-25, 14-25
Wynik zsumowany to 45 : 75. Różnica to -30.

dokładny wynik = 15 pkt.
różnica +/- 3 pkt = 10 pkt
różnica +/- 6 pkt = 5 pkt
różnica +/- 10 pkt = 2 pkt

3. Element procentowy Resovii [ S ]

dokładny procent = 10 pkt
procent +/-5 % = 5 pkt
procent +/-10 % = 2 pkt

4. Zawodnik [Z]

Poprawne wskazanie zawodnika = 5 pkt

5. Element punktowy [ P ]

dokładne trafienie ilości punktów = 10 pkt
ilość punktów +/- 2 = 5 pkt
ilość punktów +/- 4 = 2 pkt

V. Podawanie typów w odpowiednim wątku forum:
Każdą grupę rozpoczynamy tzw. prefix'em: W R S Z P

1. Typ wyniku meczu (prefix W):

W 3:1

Wynik musi być "siatkarski", każdy inny traktowany będzie jako brak typu.

2. Typowanie różnicy punktowej (prefix R):

Podajemy różnicę punktową oznaczoną znakiem + lub - . + oznacza większą zdobycz gospodarza, - większą zdobycz gości w meczu Resovii

Przykłady

R +9
(Resovia-BBTS) +9 oznacza, że Resovia zdobyła 9 pkt więcej

R -21
(Transfer B - AZS Cz-wa) -21 oznacza, że AZS zdobył 21 pkt więcej.

Jeśli Resovia grać będzie na wyjeździe i zdobędzie więcej pkt to typowanie będzie z minusem.

3. Typowanie statystyki procentowej (prefix S):

W tej grupie typowanie będzie dotyczyć procentu pozytywnego przyjęcia lub ataku, ew. innego/
Element statystyki, który będziemy typować będzie "losowo-rotacyjny". Każdorazowo w poście otwierającym będzie on podany.

4. Typowanie zawodnika, np. najlepiej punktującego i jego punktów (prefix P):

Podajemy Nazwisko zawodnika (niekoniecznie z Resovii) oraz po spacji ilość punktów

Podsumowując typ powinien wyglądać tak:

W 3:1
R -21
S 67%
Z Sliwka
P 21

VI. Głosujemy i poprawiamy typy do dnia i godziny podanej na początku postu otwierającego rundę poprzez wpisanie postu w odpowiednim wątku lub wysłanie typów na priv moderatora KChudz. Przekroczenie wskazanego terminu skutkije punktami ujemnymi (-10).

VII. Wyniki rundy typera podawane będą po zakończeniu ostatniego meczu w rundzie w wątku dotyczącym tej rundy oraz w wątku dotyczącym wyników.
W ww wątkach podawane będą również statystyki dotyczące typowań w tej rundzie.
Klasyfikacja typera będzie podawana w oddzielnym wątku dotyczącym wyników.

VIII. Wszelkie sprawy sporne nie uwzględnione w niniejszym regulaminie wyjaśniane będą przez moderatora.

KChudz

  • Super Moderator
  • Trener/-ka
  • *
  • Wiadomości: 3329
  • C4_R8_M6
Odp: Typer Regulamin
« Odpowiedź #4 dnia: Październik 27, 2015, 23:01:30 pm »
Regulamin Typera w sezonie 2015/16

I. Zabawa zwana Typer jest dobrowolna dla użytkowników forum Resovii.

II. Typer 2015/16 składa się z dwóch typerów:

1. Typer meczowy - wyników meczów

2. Typer Resovii - elementów z meczu Resovii

Uwaga ! Terminy typowania mogą się różnić dla obu wersji typera. Typer Resovii może mieć późniejszy termin zamknięcia typowania w kolejce.

III. Regulaminy dotyczące obu Typerów podane są w oddzielnych postach.

IV. Oprócz punktacji w obu Typerach prowadzona będzie punktacja wspólna Typera.
Ilość punktów uzyskanych w danej rundzie zależeć będzie od ilości typujących wg zasady:
a. ostatni typujący otrzyma 1 pkt, przedostatni 2, itd.
b. najlepszy typujący uzyska tyle punktów ile było typujących.
c. typujący, którzy znajdą się na podium kolejki uzyskają bonus:
- 3 miejsce 2 pkt
- 2 miejsce 4 pkt
- 1 miejsce 8 pkt
d. w przypadku zajęcia wspólnych miejsc punkty otrzymane będą średnią arytmetyczną punktów wynikających ze wspólnych miejsc.
Przykład 1:
typujący A i B zajęli 2i 3 miejsce wspólnie. Za 2 miejsce było 48=44+4 za 3 miejsce 45=43+2, Obaj typujący otrzymują 46,5=(48+45)/2
Przykład  2:
typujący C, D, E, F zajęli wspólnie 5, 6, 7, 8 miejsce. Za 5 było 40 pkt, za 6 - 39, za 7 - 38, za 8 - 37. Cała czwórka typujących otrzyma 38,5=(40+39+38+37)/4

V. Wyniki rundy oraz klasyfikacja typera podawane będą po zakończeniu ostatniego meczu w rundzie w wątku dotyczącym wyników.

VI. Na koniec Typera będziemy mieli trzy klasyfikacje.

VII. Wszelkie sprawy sporne nie uwzględnione w niniejszym regulaminie wyjaśniane będą przez moderatora.
« Ostatnia zmiana: Październik 28, 2015, 13:54:35 pm wysłana przez KChudz »

KChudz

  • Super Moderator
  • Trener/-ka
  • *
  • Wiadomości: 3329
  • C4_R8_M6
Typer IO RIO 2016 Regulamin
« Odpowiedź #5 dnia: Lipiec 27, 2016, 18:24:15 pm »
Regulamin Typera  meczowego IO RIO 2016

I. Zabawa zwana Typer jest dobrowolna dla użytkowników forum Resovii.

II. Typowanie rundy (jeden dzień meczowy) składa się z 6-ciu meczów w kolejności ich rozgrywania.

III. Mecze do typowania podawane będą każdorazowo w nowym wątku dotyczącym rundy Typera. W tym wątku tylko typujemy. Wszelkie dyskusje na temat i obok prowadzimy w oddzielnym, dedykowanym do tego wątku.
Typy można również wysyłać na priv moderatora KChudz, z uwzględnieniem terminu typowania.
Post z typami powinien w temacie zawierać nr rundy typera oraz informację że jest to typowanie, np. Typer Runda 2 - typowanie
Po zamknięciu typowania rundy będą one przekopiowane do wątku danej rundy.

IV. Punktowanie typów:
3 pkt za trafiony dokładny wynik meczu
1 pkt za trafionego zwycięzcę meczu
+1 pkt za oddanie typu meczu
+1 pkt za wskazanie rozegranego tiebreaka

V. Typy wyników meczów piszemy w odpowiednim wątku forum, dedykowanym dla danej kolejki:

Podajemy wyniki meczów w kolejności podanej w poście rozpoczynającym rundę, np.:

3:1, 2:3, 3:0, 0:3, 3:2, 1:3

Wynik musi być "siatkarski", każdy inny traktowany będzie jako brak typu.

VI. Typujemy w dowolnym momencie. Jeśli mecz się rozpocznie przed oddaniem typu, to wynik tego meczu nie będzie uwzględniany. Brana będzie pod uwagę data i godzina ostatniej modyfikacji typu w rundzie.
Mecze rozpoczynają się o 14:30, 16:35, 20:00, 22:05. 1:30, 3:35.
Proszę zatem sprawdzić zgodność ustawień godziny na forum z czasem lokalnym polskim.

VII. Wyniki rundy typera podawane będą po zakończeniu ostatniego meczu w rundzie w wątku wyników.
Klasyfikacja typera będzie ustalana na podstawie sumy punktów uzysakanych za wszystkie typowane mecze.

VIII. Wszelkie sprawy sporne nie uwzględnione w niniejszym regulaminie wyjaśniane będą przez moderatora.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 27, 2016, 18:29:25 pm wysłana przez KChudz »

KChudz

  • Super Moderator
  • Trener/-ka
  • *
  • Wiadomości: 3329
  • C4_R8_M6
Odp: Typer Regulamin
« Odpowiedź #6 dnia: Wrzesień 27, 2016, 21:33:45 pm »
Regulamin Typera w sezonie 2016/17

I. Zabawa zwana Typer jest dobrowolna dla użytkowników forum Resovii.

II. Typowanie składa się z 5-ch grup:

1. [ M ] Typowanie wyniku meczu Resovii

2. [ W ] Typowanie wyników 4 meczów pozostałych drużyn

3. [ R ] Typowanie różnicy punktowej w meczu Asseco Resovii

4. [ S ] Typowanie elementu statystyki, np. ilości asów, bloków lub procentu pozytywnego przyjęcia, procentu ataku Resovii. O tym który element statystyki będzie typowany zadecyduje zwycięzca poprzedniej rundy. W przypadku wielu zwycięzców i rozbieżności sugestii decyzję podejmie moderator KChudz.

5. [ P ] Typowanie zawodnika spełniającego podany warunek, np. najlepiej punktującego w meczu Resovii.

III. Mecze do typowania podawane będą każdorazowo w nowym wątku dotyczącym rundy Typera. W tym wątku tylko typujemy. Wszelkie dyskusje na temat i obok prowadzimy w oddzielnym, dedykowanym do tego wątku.

IV. Punktowanie typów:

0. Każdy użytkownik typujący w danej rudzie otrzymuje 5 pkt za oddanie typów.

1. Typowanie wyniku meczu Resovii:

10 pkt za trafiony dokładny wynik meczu
5 pkt za trafionego zwycięzcę meczu
2 pkt za typowanie rozegranego tiebreak'a

2. Typowanie wyników meczów:

7 pkt za trafiony dokładny wynik meczu
3 pkt za trafionego zwycięzcę meczu
2 pkt za typowanie rozegranego tiebreak'a

3. Typowanie różnicy punktowej:

dokładna różnica = 15 pkt
różnica +/- 3 pkt = 10 pkt
różnica +/- 6 pkt = 5 pkt
różnica +/- 10 pkt = 2 pkt.

3. Typowanie statystyki

asy, bloki:
dokładna ilość = 5 pkt
ilość asów +/- 2 = 3 pkt
ilość asów +/- 4 = 1 pkt

procent pozytywnego przyjęcia, procent ataku
dokładny procent = 5 pkt
procent +/-5 % = 3 pkt
procent +/-10 % = 1 pkt

4. Typowanie zawodnika

Poprawne wskazanie zawodnika = 3 pkt

V. Podawanie typów w odpowiednim wątku forum:
Każdą grupę rozpoczynamy tzw. prefix'em: W R S P


1. Typ meczu Resovii (prefix M):

Podajemy wynik meczu, np.:

M 3:1

Wynik musi być "siatkarski", każdy inny traktowany będzie jako brak typu.

2. Typy wyników meczów (prefix W):

Podajemy wyniki meczów w kolejności podanej w poście rozpoczynającym rundę, np.:

W 3:1, 2:3, 3:0, 0:3

Wynik musi być "siatkarski", każdy inny traktowany będzie jako brak typu.

3. Typowanie różnicy punktowej (prefix R):

Podajemy różnicę punktową oznaczoną znakiem + lub - . + oznacza większą zdobycz gospodarza, - większą zdobycz gości w meczu Resovii

Przykłady

R +9
(Resovia-BBTS) +9 oznacza, że Resovia zdobyła 9 pkt więcej

R -21
(Transfer B - AZS Cz-wa) -21 oznacza, że AZS zdobył 21 pkt więcej.

Jeśli Resovia grać będzie na wyjeździe i zdobędzie więcej pkt to typowanie będzie z minusem.

4. Typowanie statystyki (prefix S):

W tej grupie typowanie będzie dotyczyć ilości asów lub bloków albo procentu pozytywnego przyjęcia lub ataku.
Element statystyki, który będziemy typować będzie "losowo-rotacyjny". Każdorazowo w poście otwierającymbędzie on podany.

5. Typowanie zawodnika (prefix P):

Podajemy Nazwisko zawodnika (niekoniecznie z Resovii)

Podsumowując typ powinien wyglądać tak:

M 3:2
W 3:1, 2:3, 3:0, 0:3
R -21
S 6
P Ivović

lub

M 3:0
W 3:1, 2:3, 3:0, 0:3
R -21
S 67 %
P Ivović

VI. Głosujemy do dnia i godziny podanej na początku postu otwierającego rundę poprzez wpisanie postu w odpowiednim wątku.
Oddanie typu lub jego poprawienie po podanym terminu skutkuje nie uwzględnieniem typu w kolejce.

VII. Wyniki rundy typera podawane będą po zakończeniu ostatniego meczu w rundzie w wątku dotyczącym wyników.
Klasyfikacja typera będzie podawana w oddzielnym wątku dotyczącym wyników.

VIII. Wszelkie sprawy sporne nie uwzględnione w niniejszym regulaminie wyjaśniane będą przez moderatora.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 27, 2016, 21:36:56 pm wysłana przez KChudz »