Autor Wątek: Typer Regulamin  (Przeczytany 18490 razy)

A :)

  • Moderator
  • Trener/-ka
  • *
  • Wiadomości: 5370
  • Semper fidelis
Typer Regulamin
« dnia: Października 13, 2013, 22:04:52 pm »
Poniżej Regulamin Typera

I. Zabawa zwana Typer jest dobrowolna dla użytkowników forum Resovii.

II. Typowanie składa się z 3-ch grup:

1. Typowanie wyników meczów

2. Typowanie różnicy punktowej w meczu Asseco Resovii

3. Typowanie MVP meczu Asseco Resovii.

III. Mecze do typowania podawane będą każdorazowo w nowym wątku dotyczącym rundy Typera. W tym wątku tylko typujemy. Wszelkie dyskusje na temat i obok prowadzimy w oddzielnym, dedykowanym do tego wątku.

IV. Punktowanie typów:

1. Typowanie wyników meczów:

6 pkt za trafiony dokładny wynik meczu
3 pkt za trafionego zwycięzcę meczu
1 pkt za typowanie meczu
1 pkt za wskazania iż w meczu będzie tie-breake dodatkowy pkt bonusowy /niezależnie od wskazanie zwycięscy/

2. Typowanie różnicy punktowej:

różnica +/- 2 pkt = +10pkt
różnica +/- 5 pkt = + 5pkt
podanie zespołu z większą zdobyczą = =2pkt (w przypadku nie załapania się na widełki)
za wytypowanie dokładnego wyniku dodatkowo + 5 pkt.

3. Typowanie MVP:

10 pkt za wytypowanie zawodnika, który został uznany MVP przez komisarza meczu.

V. Podawanie typów w odpowiednim wątku forum:

1. Typy wyników meczów:

Podajemy wyniki meczów w kolejności podanej w poście rozpoczynającym rundę, np.:

3:1, 2:3, 3:0, 0:3, 3:2, 1:3

Wynik musi być "siatkarski", każdy inny traktowany będzie jako brak typu.

2. Typowanie różnicy punktowej:

Podajemy różnicę punktową oznaczoną znakiem + lub - . + oznacza większą zdobycz gospodarza, - większą zdobycz gości w meczu Resovii

Przykłady

(Resovia-BBTS) +9 oznacza, że Resovia zdobyła 9 pkt więcej

(Transfer B - AZS Cz-wa) -21 oznacza, że AZS zdobył 21 pkt więcej.

Jeśli Resovia grać będzie na wyjeździe i zdobędzie więcej pkt to typowanie będzie z minusem.

3. Typowanie MVP:

Podajemy Nazwisko zawodnika (niekoniecznie z Resovii).

Podsumowując typ powinien wyglądać tak:

1. 3:1, 2:3, 3:0, 0:3, 3:2, 1:3
2. -21
3. Achrem

VI. Głosujemy do dnia pierwszego meczu w rundzie do godziny 12.00. O tej godzinie typy będą kopiowane do archiwum.

VII. Wyniki rundy typera podawane będą po zakończeniu ostatniego meczu w rundzie w wątku dotyczącym tej rundy.

W wątku rundy podawane będą również statystyki dotyczące typowań w tej rundzie.

Klasyfikacja typera będzie podawana w oddzielnym wątku.
« Ostatnia zmiana: Października 20, 2013, 23:36:43 pm wysłana przez A :) »

KChudz

  • Super Moderator
  • Trener/-ka
  • *
  • Wiadomości: 2772
  • C4_R8_M6
Odp: Typer Regulamin
« Odpowiedź #1 dnia: Października 27, 2015, 22:34:08 pm »
Regulamin Typera  meczowego w sezonie 2015/16

I. Zabawa zwana Typer jest dobrowolna dla użytkowników forum Resovii.

II. Typowanie składa się z 7-miu meczów. Na pierwszej pozycji zawsze będzie mecz Resovii. Skład pozostałych meczów może być różny zależnie od specyfiki kolejki (+L, LM, itp.)

III. Mecze do typowania podawane będą każdorazowo w nowym wątku dotyczącym rundy Typera. W tym wątku tylko typujemy. Wszelkie dyskusje na temat i obok prowadzimy w oddzielnym, dedykowanym do tego wątku.
Typy można również wysyłać na priv moderatora KChudz, z uwzględnieniem terminu typowania.
Post z typami powinien w temacie zawierać nr rundy typera oraz informację że jest to typowanie, np. Typer Runda 2 - typowanie
Po zamknięciu typowania rundy będą one przekopiowane do wątku danej rundy.

Rundy typera meczowego otwarte będą z wyprzedzeniem 2-3 tygodnie.

IV. Punktowanie typów:
Typowanie wyników meczów:

7 pkt za trafiony dokładny wynik meczu (max. 49pkt)
3 pkt za trafionego zwycięzcę meczu
1 okt za oddanie typu meczu
2 pkt za wskazanie rozegranego tiebreaka (max. 14pkt)

V. Typy wyników meczów piszemy w odpowiednim wątku forum, dedykowanym dla danej kolejki:

Podajemy wyniki meczów w kolejności podanej w poście rozpoczynającym rundę, np.:

3:1, 2:3, 3:0, 0:3, 3:2, 1:3, 3:1

Wynik musi być "siatkarski", każdy inny traktowany będzie jako brak typu.

VI. Głosujemy i poprawiamy typy do dnia i godziny podanej na początku postu otwierającego rundę poprzez wpisanie postu w odpowiednim wątku lub wysłanie typów na priv moderatora KChudz. Wpisanie lub poprawienie typu po podanym terminie skutkować będzie ujemnymi punktami (-10)
Uwaga: termin zakończenia typowania może ulec zmianie w związku z ustalaniem terminarza rozgrywek przez organizatorów.

VII. Wyniki rundy typera podawane będą po zakończeniu ostatniego meczu w rundzie w wątku dotyczącym tej rundy oraz w wątku dotyczącym wyników.
W ww wątkach podawane będą również statystyki dotyczące typowań w tej rundzie.
Klasyfikacja typera będzie podawana w oddzielnym wątku dotyczącym wyników.

VIII. Wszelkie sprawy sporne nie uwzględnione w niniejszym regulaminie wyjaśniane będą przez moderatora.
« Ostatnia zmiana: Października 27, 2015, 23:27:07 pm wysłana przez KChudz »

KChudz

  • Super Moderator
  • Trener/-ka
  • *
  • Wiadomości: 2772
  • C4_R8_M6
Odp: Typer Regulamin
« Odpowiedź #2 dnia: Września 25, 2017, 19:14:46 pm »
Regulamin Typera w sezonie 2017/18

I. Zabawa zwana Typer jest dobrowolna dla użytkowników forum Resovii.

II. Typer podzielony na zostanie na rundy tygodniowe. W rundzie będą typowane mecze z PlusLigi lub pucharów CEV z tygodnia.

III. Typowanie składa się z 5-ch grup:

1. [ M ] Typowanie wyniku "Hitu rundy" - meczu Resovii

2. [ W ] Typowanie wyników 6 meczów pozostałych drużyn lub Resovii

3. [ R ] Typowanie różnicy punktowej w "Hicie rundy"

4. [ S ] Typowanie elementu statystyki "Hitu rundy", np. ilości asów, bloków lub procentu pozytywnego przyjęcia, procentu ataku.

5. [ P ] Typowanie zawodnika spełniającego podany warunek, np. najlepiej punktującego w "Hicie rundy".

IV. Mecze do typowania podawane będą każdorazowo w nowym wątku dotyczącym rundy Typera. W tym wątku tylko typujemy. Wszelkie dyskusje na temat i obok prowadzimy w oddzielnym, dedykowanym do tego wątku.

V. Punktowanie typów:

1. Typowanie wyniku meczu Resovii:

10 pkt za trafiony dokładny wynik meczu
5 pkt za trafionego zwycięzcę meczu
2 pkt za typowanie rozegranego tiebreak'a

2. Typowanie wyników meczów:

7 pkt za trafiony dokładny wynik meczu
3 pkt za trafionego zwycięzcę meczu
2 pkt za typowanie rozegranego tiebreak'a

3. Typowanie różnicy punktowej:

dokładna różnica = 15 pkt
różnica +/- 3 pkt = 10 pkt
różnica +/- 6 pkt = 5 pkt
różnica +/- 10 pkt = 2 pkt.

3. Typowanie statystyki

asy, bloki:
dokładna ilość = 5 pkt
ilość asów +/- 2 = 3 pkt
ilość asów +/- 4 = 1 pkt

procent pozytywnego przyjęcia, procent ataku
dokładny procent = 5 pkt
procent +/-5 % = 3 pkt
procent +/-10 % = 1 pkt

4. Typowanie zawodnika

Poprawne wskazanie zawodnika = 3 pkt

VI. Podawanie typów w odpowiednim wątku forum:
Każdą grupę rozpoczynamy tzw. prefix'em: M W R S P


1. Typ meczu Resovii (prefix M):

Podajemy wynik meczu, np.:

M 3:1

Wynik musi być "siatkarski", każdy inny traktowany będzie jako brak typu.

2. Typy wyników meczów (prefix W):

Podajemy wyniki meczów w kolejności podanej w poście rozpoczynającym rundę, np.:

W 3:1, 2:3, 3:0, 0:3, 3:1, 3:1

Wynik musi być "siatkarski", każdy inny traktowany będzie jako brak typu.

3. Typowanie różnicy punktowej (prefix R):

Podajemy różnicę punktową oznaczoną znakiem + lub - . + oznacza większą zdobycz gospodarza, - większą zdobycz gości

4. Typowanie statystyki (prefix S):

W tej grupie typowanie będzie dotyczyć ilości asów lub bloków albo procentu pozytywnego przyjęcia lub ataku.
Element statystyki, który będziemy typować będzie "losowo-rotacyjny". Każdorazowo w poście otwierającym będzie on podany.

5. Typowanie zawodnika (prefix P):

Podajemy Nazwisko zawodnika (niekoniecznie z Resovii)

VII. Głosujemy do dnia i godziny podanej na początku postu otwierającego rundę poprzez wpisanie postu w odpowiednim wątku.
W większości przypadków będzie to piątek godzina 17:00
Można typować po tym terminie, ale wyniki meczów rozpoczętych przed oddanie typu nie będą punktowane.

VIII. Wyniki rundy typera podawane będą po zakończeniu ostatniego meczu w rundzie w wątku dotyczącym wyników.
Klasyfikacja typera będzie podawana w oddzielnym wątku dotyczącym wyników.

IX. Wszelkie sprawy sporne nie uwzględnione w niniejszym regulaminie wyjaśniane będą przez moderatora.