Hej. Mam karnet, zapłacony, odebrany a przy nr karnetu przy zalogowaniu pisze mi brak karnetu. O co chodzi?
Witaj w klubie niezorientowanych. Proponuję każdemu wyrażenie co o tym myśli w informacji do klubu http://www.assecoresovia.pl/pl/strefa-kibica/twoja-opinia/
KChudz a co to da? Ideo po raz kolejny spartoliło sprawę, pewnie nie wyrobili się z przypisaniem karnetów zresztą kart niektórym też... Trzeba mieć nadzieję, że do kolejnego meczu się ogarną.
Za takie coś to są (w informatyce) kary umowne. No chyba, że wina jest po stronie klubu
Nie sądzę aby za wpisywanie danych odpowiadało Ideo.Oni chyba tylko dostarczają oprogramowanie i hosting, a administruje ktoś z klubu.
Tym bardziej oczekiwałbym jakiegoś info na stronie klubu - o co kaman ?Na przeprosiny wiernych kibiców za zaistniałą sytuację nie liczę
Oficer prasowy do boju
Ideo po raz kolejny spartoliło sprawę
Może jeśli chodzi o brak rezerwacji dla karnetowiczów, bo np. nie było przeciążeń serwera w ogóle (a wszyscy wiemy jak bywało w latach poprzednich) i wszystko śmigało elegancko. Oby równie dobrze śmigało przy rezerwacji w Play-offach.