Filip proszę tylko nie to.- argumentacja, którą przedstawiłeś wypisz wymaluj pasuje do siatkarskiej korporacji.
Asseco Resovia zorganizowała transport dla kibiców Resovii na mecz ze Skrą w Łodzi. To nic, że owo "zorganizowanie" polegało na odesłaniu do biura podróży, to nic, że dla kibiców była "promocyjna" cena i była o 60% wyższa, aniżeli cena, za transport, który zorganizowali sami kibice.
Kolejny przykład Asseco Resovia dba o kibiców Resovii, prowadząc sklepik , który ma "bogaty" asortyment. To nic, że ten asortyment ogranicza się do kilku koszulek, jednej czapeczki , maskotki. Ale dba.
Ciężko jest naszym zawodnikom spiąć pośladki i podejść na wyjeździe do kibiców do ich sektora, tak jak to mają w zwyczaju robić na Podpromiu. No przecież podziękowali kibicom, bo się do nich uśmiechnęli. Kurde co ja/my chcemy? Resovia dba o kibiców.
Rozumiem, że do tej pory w korporacji nie było przewidziane , albo inaczej był przewidziany tylko uśmiech pracowników i oklaski.
Pokazałem Ci mechanizm, na jakim była oparte rozumowanie naszego trenera. Poza tym akcja Movember też jest na każdym wyjeździe.............
.