Niestety, nasz system rezerwacji biletów nie jest doskonały. Doszło do sytuacji, w której karnety kupowane są tylko po to, aby mieć zapewniony wstęp na play-offy i hitowe mecze. Na pozostałe mecze wielu "karnetowiczów" po prostu nie przychodzi. I tu prośba (i podpowiedzi) dla Klubu:
- może warto pomyśleć o wprowadzeniu potwierdzania przybycia na dany mecz (przez kliknięcie w swoje miejsce, tak jak przy rezerwacji biletów), bądź zrezygnowaniu ze swojego miejsca na dany mecz, jeśli ktoś wie, że się nie zjawi. Jestem przekonany, że uwolniłoby się sporo miejsc z których skorzystaliby ci, którzy chcą obejrzeć mecz. Dla wszystkich stron takie rozwiązanie jest korzystne - więcej kibiców otrzymuje możliwość zobaczenia meczu na żywo, hala jest pełna, Klub dodatkowo zarabia na sprzedaży "sprzedanych" miejsc.
- idąc dalej, można pomyśleć o zwrocie części (np. 30%) ceny pojedynczego biletu na mecz dla karnetowicza, który uwolni swoje miejsce, np. w postaci tańszego karnetu na przyszły sezon
- jeszcze jedno rozwiązanie to weryfikacja "wykorzystania" karnetu w danym sezonie. Za każdym razem karnety są skanowane, więc wiadomo jaki karnet "był" na ilu meczach. Jeśli w sezonie dany karnet nie przekroczy ustalonego progu minimalnej ilości meczów (np. 85% meczów), to w przyszłym sezonie posiadacz takiego karnetu utraciłby go i nie miałby pierwszeństwa w rezerwacji karnetu na nowy sezon.
To tylko propozycje, ale myślę, że warte rozważenia i wprowadzenia